Klacht 4

Bedrijf

Betreft: klacht over jas, model Rainy

Rotterdam,

Geachte heer / mevrouw,

Vorige maand heb ik in uw filiaal in Rotterdam een wollen jas, model Rainy gekocht. Ik sluit een kopie van de kassabon in. Over de behandeling in uw filiaal in Rotterdam ben ik  bijzonder ontevreden.

Na twee weken liet de voering van de jas los. Het is een dure jas (fl. 598) dus ik ging terug naar uw filiaal. Ik denk dat de verkoopster mijn klacht niet serieus nam, want zij vroeg of ik de voering niet zelf kon vastnaaien.

Ten eerste koop ik geen jas die ik zo snel zelf moet repareren. Ten tweede vind ik dat uw firma mijn klacht serieus moet behandelen.

Ik verlang dan ook dat u mijn jas laat repareren; anders wil ik mijn geld terug. Ik hoop binnen een week iets van u te horen. Anders overweeg ik contact op te nemen met de Consumentenbond.

Hoogachtend,